3 komentarze
  1. Znów się poradzę (przepraszam, jeśli gdzieś o tym pisałaś - podaj, proszę, namiary; w każdym razie nie doczytałam). Widzę, że niemal wszędzie obok oliwy do smażenia jako alternatywę podajesz olej kokosowy. Dlaczego wybierasz olej kokosowy a nie np. rzepakowy? Kiedy się "dokształcałam", zwykle czytałam o przewadze oleju rzepakowego nad słonecznikowym, ale nigdy nic o oleju kokosowym. Byłabym wdzięczna o kilka słów wyjaśnienia, dlaczego on i jakie są jego mocne strony (w opozycji do rzepakowego/słonecznikowego). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa to dobrze! Ja dopiero skończyłam pracę:) Czasami używam oliwy z oliwek również do smażenia. Wiem, że ze względu na stosunkowo niską temperaturę dymienia nie jest to zdrowy wybór, ale w niektórych potrawach po prostu oliwa smakuje lepiej niż olej kokosowy. Np omlet śródziemnomorski na oliwie - bomba! Albo właśnie smażenie cebuli/czosnku do sosu pomidorowego. Oliwa w takich śródziemnomorskich zestawach, zwłaszcza poprószona bazylią, doskonale dopełnia smak! :)

      Usuń